Διαφημιστική καμπάνια GoogleAds,Digital Marketing,Προώθηση εταιρειών,Διαφήμιση εταιρειών,Προώθηση επιχειρήσεων,First Group

Διαφημιστική καμπάνια GoogleAds

Στο Google AdWords κάθε κλικ μετράει και… κοστίζει. Μάθετε πώς θα οργανώσετε μια επιτυχημένη καμπάνια, χωρίς να σπαταλήσετε άσκοπα το online διαφημιστικό budget σας.

Τα Google Ads είναι  από τα πιο αποτελεσματικά μέσα online διαφήμισης. Όμως, θα πρέπει να προσέξετε γιατί αντί να σας αποφέρει έσοδα μπορεί να σας κοστίσει περισσότερο απ’ όσα μπορεί να  σας προσφέρει. 

Αυτό μπορεί να οφείλεται στις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις του AdWords, οι οποίες φροντίζουν να μεγιστοποιούν το reach των διαφημίσεών σας ,  κοινώς τον αριθμό των ανθρώπων που θα τις δουν. Η λογική λέει ότι όσο μεγαλύτερο το reach, τόσο περισσότερα και τα  κλικ σε αυτές.

Εδώ τα πράγματα γίνονται πιο πολύπλοκα, καθώς το pay-per-click advertising (ppc) κάνει ότι ακριβώς όπως το λέει το όνομα του, δηλαδή  κάθε κλικ ενός χρήστη έχει ένα κόστος για τη διαφημιζόμενη επιχείρηση. Κι όταν στόχος σας  είναι ένας  μεγάλος αριθμός ατόμων, τότε αυξάνονται  τα κλικ στα ads να γίνονται κι από άτομα τα οποία δεν ανήκουν στο κοινό που στοχεύετε. Συνεπώς, το πρόβλημα της  χρέωσης από τέτοιου είδους κλικ μπορεί να λυθεί αν προσδιορίσετε  το κοινό που πραγματικά ενδιαφέρεται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. 

Τα keywords δίνουν εντολή στην Google να εμφανίσει τη διαφήμισή σας σε κάποιον που χρησιμοποιεί αυτά τα keywοrds στην αναζήτησή του. Από την άλλη, τα negative keywords λένε στην Google να μην εμφανίσει τα ads σας σε όποιον κάνει αναζήτηση με αυτά.  Υπάρχουν 5 τύποι αντιστοίχισης για λέξεις κλειδιά που είναι τα εξής: η  αντιστοίχιση φράσης (phrase match), ακριβής αντιστοίχιση (exact match)  αρνητική αντιστοίχιση (negative match) , ευρεία αντιστοίχιση (broad match), ευρεία αντιστοίχιση με τροποποιητές (broad match modifier). 

Η σωστή στρατηγική είναι η επιτυχία μιας καμπάνιας. Αύξησε την προσφορά για τα πιο αποδοτικά keywords σου. Αυτό ισχύει ειδικότερα για τα keywords που εμφανίζουν υψηλή αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων Click-through rate (CTR) και Δείκτη Ποιότητας (Quality Score).

Κάντε προώθηση αυτό το Post
Posted in Blog and tagged , , , , , .

Αφήστε μια απάντηση